Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) do Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Vw JETTA I (16) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) VEMO
Producent:BORGWARNER (BERU)

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS568
dostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS568
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS115
niedostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS115
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze