Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT do Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw POLO (86) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1981.09) VALEO
Producent:SIDAT

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30030
Ilość biegunów:  2
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  4071394
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30064
Ilość biegunów:  2
Kolor:  Niebieski
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30123
Ilość biegunów:  4
Ilość montowana w aucie:  1
Dla numeru artykułu:  85.30123
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30030A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30030A2
Ilość biegunów:  2
Napięcie [V]:  12
Wersja:  ADATTABILE
Dla numeru artykułu:  84.30030A2
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30064A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30064A2
Ilość biegunów:  2
Kolor:  Niebieski
Wersja:  ADATTABILE
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30123A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30123A2
Ilość biegunów:  4
Ilość montowana w aucie:  1
Dla numeru artykułu:  85.30123A2
Wersja:  EQUIVALENT
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze