Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO do Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek ABAKUS Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) ABAKUS
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Vw POLO II (86C, 80) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-70-0020
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-70-0020
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Napięcie [V]:  12
Ciężar [kg]:  0,602
Szerokość opakowania [cm]:  12,7
Wysokość opakowania [cm]:  11,1
Głębokość opakowania [cm]:  15,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze