Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT do Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Audi A3 (8P1) 2.0 TDI liftback 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.03 - 2012.08) WALKER
Producent:LRT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF4039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
DPF4039
Układ wydechowy:  Dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Materiał:  Kordieryt
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z OBD
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kompletem montażowym
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF4037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
DPF4037
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z OBD
Materiał:  Kordieryt
Układ wydechowy:  Dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze