Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS do Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BLUE PRINT Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) BLUE PRINT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Bmw 1 (E87) 118 d liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) WALKER
Producent:MTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17.00109
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MTS
Kod:
17.00109
Średnica [mm]:  0
Ciężar [kg]:  1
Długość [mm]:  1
Typ katalizatora:  Dla pojazdów z katalizatorem
Opcja wyposażenia:  00000000000000009145
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze