Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA do Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BLUE PRINT Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) BLUE PRINT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Bmw 3 (E90) 335 d sedan 286KM, 210kW, olej napędowy (2006.09 - 2011.12) WALKER
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LH 366 080-151
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 080-151
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LG 366 070-151
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 070-151
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze