Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER do Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) WALKER
Producent:WALKER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
93064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
93064
Jednostka:
szt
Jakosć:  SiC
Długość [mm]:  450
Ciężar [kg]:  5,500
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2228,00 zł
1350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WALKER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
73064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
73064
Jednostka:
szt
Jakosć:  Cordierite
Długość [mm]:  420
Ciężar [kg]:  6,300
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4377,00 zł
2918,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze