Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT do Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXE1A, 312AXE1A) kabriolet 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) WALKER
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF4133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
DPF4133
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze