Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC do Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Peugeot 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - 2010.12) WALKER
Producent:EEC

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PT6066T
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
PT6066T
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  570
Ciężar [kg]:  5,4
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1873,00 zł
1135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
DPF050
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  300
Ciężar [kg]:  2,95
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1430,00 zł
841,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PT6066TS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
PT6066TS
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  570
Ciężar [kg]:  5,4
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3030,00 zł
1894,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze