Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2013.08 - 2015.05)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2013.08 - 2015.05) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2013.08 - 2015.05) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2013.08 - 2015.05) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2013.08 - 2015.05) WALKER
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CC113105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
CC113105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łącznikiem rurowym
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CC113106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
CC113106
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytem
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze