Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa DR!VE+ do Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr paliwa HENGST FILTER Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) HENGST FILTER
Filtr paliwa BORSEHUNG Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) BORSEHUNG
Filtr paliwa VIKA Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) VIKA
Filtr paliwa BORG & BECK Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) BORG & BECK
Filtr paliwa CHAMPION Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) CHAMPION
Filtr paliwa CLEAN FILTERS Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) CLEAN FILTERS
Filtr paliwa COMLINE Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) COMLINE
Filtr paliwa COOPERSFIAAM Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) COOPERSFIAAM
Filtr paliwa DR!VE+ Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) DR!VE+
Filtr paliwa FILTRON Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) FILTRON
Filtr paliwa FRAM Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) FRAM
Filtr paliwa KNECHT Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) KNECHT
Filtr paliwa MAHLE Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) MAHLE
Filtr paliwa MEYLE Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) MEYLE
Filtr paliwa MISFAT Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) MISFAT
Filtr paliwa MULLER FILTER Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) MULLER FILTER
Filtr paliwa PURFLUX Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) PURFLUX
Filtr paliwa QUINTON HAZELL Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) QUINTON HAZELL
Filtr paliwa UFI Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) UFI
Filtr paliwa VAICO Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) VAICO
Filtr paliwa WIX FILTERS Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI coupe 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2017.01) WIX FILTERS
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.13.0352
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.13.0352
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 345,00 zł
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Jak często wymieniać filtr paliwa?

Jak często wymieniać filtr paliwa?

Filtr paliwa chroni silnik. Ma za zadanie oczyścić paliwo dostarczane z baku do silnika. Jest to istotne, gdy mowa o żywotności silnika i osiągach samochodu. Dlatego regularna wymiana tego elementu jest bardzo istotna. Kiedy najlepiej wymienić filtr paliwa?

czytaj więcej >
Jak dobrać filtr paliwa?

Jak dobrać filtr paliwa?

Jeżeli chcemy, by filtr paliwa działał prawidłowo i był wydajny, musimy wybrać odpowiedni model, który jest dedykowany silnikowi naszego samochodu.

czytaj więcej >
Filtr paliwa w dieslu. Co musisz wiedzieć?

Wszystko, co musicie wiedzieć o filtrach paliwa do diesli. Dlaczego są tak ważne? Kiedy należy je wymieniać?

O filtrach paliwa z reguły pamiętamy jakby nieco rzadziej niż o filtrach oleju. Dotyczy to zwłaszcza właścicieli samochodów z silnikami benzynowymi. Znacznie większą uwagę do filtrów paliwa oraz zachowania należytego interwału ich wymiany przywiązują kierowcy poruszający się popularnymi dieslami. Dlaczego właśnie oni? Z jakiego powodu filtry w dieslach pełnią ważniejszą rolę niż w autach z silnikami benzynowymi? Czy i w jaki sposób można je wymieniać samodzielnie?

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze