Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica oraz jej części HART do Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Głowica oraz jej części ELRING Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) ELRING
Głowica oraz jej części VICTOR REINZ Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) VICTOR REINZ
Głowica oraz jej części AJUSA Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) AJUSA
Głowica oraz jej części ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) ORIGINAL IMPERIUM
Głowica oraz jej części BGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) BGA
Głowica oraz jej części BIRTH Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) BIRTH
Głowica oraz jej części CORTECO Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) CORTECO
Głowica oraz jej części ELWIS ROYAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) ELWIS ROYAL
Głowica oraz jej części FA1 Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) FA1
Głowica oraz jej części FAI AUTOPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) FAI AUTOPARTS
Głowica oraz jej części FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Głowica oraz jej części GLASER Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) GLASER
Głowica oraz jej części GOETZE Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) GOETZE
Głowica oraz jej części HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) HART
Głowica oraz jej części HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Głowica oraz jej części METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) METZGER
Głowica oraz jej części MOTORAD Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) MOTORAD
Głowica oraz jej części OEM Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) OEM
Głowica oraz jej części PAYEN Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) PAYEN
Głowica oraz jej części SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) SWAG
Głowica oraz jej części TOPRAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) TOPRAN
Głowica oraz jej części TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) TRISCAN
Głowica oraz jej części VAICO Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) VAICO
Głowica oraz jej części VEMA Ford FOCUS I Turnier (DNW) ST170 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (2002.08 - 2004.11) VEMA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711 708
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
711 708
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Silnik
Wysokość 1 [mm]:  7
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Głowica oraz jej części

Awaria kroćca głowicy silnika - jak sobie poradzić, objawy i przyczyny

Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?

Każdy silnik spalinowy do prawidłowej pracy wymaga chłodzenia. Odpowiednie chłodzenie z kolei możliwe jest jedynie wówczas, gdy cały układ działa bez zarzutu i pozostaje całkowicie szczelny. Jednym z newralgicznych elementów układu chłodzenia silnika jest króciec głowicy układu silnika, zwany również kołnierzem przewodu płynu chłodzącego. Ponieważ część ta pracuje w niezwykle trudnych warunkach, całkiem często może ulegać awariom. Jakiego rodzaju?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze