Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica oraz jej części AMC do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Głowica oraz jej części CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CORTECO
Głowica oraz jej części ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ELRING
Głowica oraz jej części VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VICTOR REINZ
Głowica oraz jej części AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AJUSA
Głowica oraz jej części FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FRECCIA
Głowica oraz jej części AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AE
Głowica oraz jej części AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AMC
Głowica oraz jej części BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BOSCH
Głowica oraz jej części DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Głowica oraz jej części ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Głowica oraz jej części FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Głowica oraz jej części FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Głowica oraz jej części GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GLASER
Głowica oraz jej części GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GOETZE
Głowica oraz jej części HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HART
Głowica oraz jej części INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) INA
Głowica oraz jej części JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) JP GROUP
Głowica oraz jej części MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Głowica oraz jej części METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) METELLI
Głowica oraz jej części NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NE
Głowica oraz jej części PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) PAYEN
Głowica oraz jej części SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SWAG
Głowica oraz jej części TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRISCAN
Głowica oraz jej części TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Głowica oraz jej części TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Producent:AMC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
258043
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC
Kod:
258043
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M11/150X167-QTY=10
Wersja żruby/nakrętki:  Bez podkładki okrągłej
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Głowica oraz jej części

Awaria kroćca głowicy silnika - jak sobie poradzić, objawy i przyczyny

Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?

Każdy silnik spalinowy do prawidłowej pracy wymaga chłodzenia. Odpowiednie chłodzenie z kolei możliwe jest jedynie wówczas, gdy cały układ działa bez zarzutu i pozostaje całkowicie szczelny. Jednym z newralgicznych elementów układu chłodzenia silnika jest króciec głowicy układu silnika, zwany również kołnierzem przewodu płynu chłodzącego. Ponieważ część ta pracuje w niezwykle trudnych warunkach, całkiem często może ulegać awariom. Jakiego rodzaju?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze