Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DELPHI do Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) BENDIX
Klocki hamulcowe BREMBO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) GIRLING
Klocki hamulcowe IPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) IPARTS
Klocki hamulcowe KAWE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) NK
Klocki hamulcowe REMSA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.9 (42 ocen)
Kod produktu:
LP897
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP897
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0823/5152
Numer WVA: 24714 24715 24716
System hamulcowy: Kelsey Hayes
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z podkładką wytłumiającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
Materiał wykładziny ciernej: Low-Metallic
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
Szerokość 1 [mm]: 147,6
Szerokość 2 [mm]: 212,2
Wysokość 1 [mm]: 67,6
Wysokość 2 [mm]: 67,1
Grubość 1 [mm]: 17
Grubość 2 [mm]: 17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze