Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe IPARTS do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JURATEK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 EQ Boost 4-matic (213.059) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH001033
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KH001033
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0841/4934
Numer WVA: 22586 22587
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
Materiał wykładziny ciernej: Low-Metallic
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Szerokość 1 [mm]: 142
Szerokość 2 [mm]: 142
Wysokość 1 [mm]: 96
Wysokość 2 [mm]: 96
Grubość 1 [mm]: 19
Grubość 2 [mm]: 19
Numer WVA: 22586
Numer WVA: 22587
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 343,00 zł
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ranking klocków hamulcowych 2019. Najlepsze klocki na rynku

Ranking najlepszych klocków hamulcowych dostępnych w sklepie iParts.pl

Ilość i różnorodność dostępnych na rynku klocków hamulcowych potrafi przytłoczyć. Który model będzie w stanie zapewnić odpowiednią pracę hamulców? Jaki producent stanowi gwarancję bezpieczeństwa? Na ile cena klocków odpowiada ich jakości? Na te i inne pytania odpowiada przygotowany przez specjalistów iParts.pl ranking klocków hamulcowych. Sprawdźcie, w które z nich naprawdę warto zainwestować.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze