Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FERODO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUARO
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GIRLING
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ATE
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JAPKO
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEYLE
Klocki hamulcowe MIKODA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MIKODA
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Klocki hamulcowe NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 72KM, 53kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAGNETI MARELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
363916060372
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
363916060372
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
System hamulcowy: BENDIX
Numer WVA: 20905
Długość 1 [mm]: 105
Wysokość 1 [mm]: 54,3
Grubość 1 [mm]: 18
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 205
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze