Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HELLA do Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) REMSA
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BREMBO
Klocki hamulcowe COMLINE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) RAICAM
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DB 355 006-351
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8DB 355 006-351
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  97,8
Wysokość [mm]:  65,7
Grubość [mm]:  17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Jakosć:  T428
Numer WVA:  20877
Techniczny numer informacyjny:  T0377
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 627,00 zł
339,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DB 355 007-701
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8DB 355 007-701
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  131,8
Wysokość [mm]:  70,9
Grubość [mm]:  17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  20953
System hamulcowy:  Brembo
Techniczny numer informacyjny:  T1074
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 526,00 zł
277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze