Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe SBS do Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) REMSA
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) BREMBO
Klocki hamulcowe COMLINE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) RAICAM
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 928 5.0 GT coupe 330KM, 243kW, benzyna (1989.01 - 1991.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SBS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SBS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1501225602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SBS
Kod:
1501225602
Lokalizacja w aucie: z przodu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA: WVA 20953/17.2
Grubość 1 [mm]: 17,20
Wysokość 1 [mm]: 70,80
Szerokość 1 [mm]: 131,80
Do 100 dni na zwrot
SBS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1501225605
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SBS
Kod:
1501225605
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z podkładką wytłumiającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
Numer WVA: WVA 20275/17.5
Grubość 1 [mm]: 16,50
Wysokość 1 [mm]: 65,50
Szerokość 1 [mm]: 97,70
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze