Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe JURID do Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe BREMBO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe TRW Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BOSCH Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe IPARTS Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe A.B.S. Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BORG & BECK Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe EUROREPAR Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JPN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURID Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROTINGER Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
573859J
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
573859J
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Grubość [mm]: 18,5
Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
Długość [mm]: 181,3
Wysokość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 2,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: ATE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Numer WVA: 22317
Numer WVA: 22318
Długożć opakowania [cm]: 20,500
Szerokość opakowania [cm]: 12,400
Wysokość opakowania [cm]: 8,000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 458,00 zł
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze