Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe OEM

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK LUK
Koło zamachowe SACHS SACHS
Koło zamachowe VALEO VALEO
Koło zamachowe OEM OEM
Koło zamachowe VIKA VIKA
Koło zamachowe ACKOJA ACKOJA
Koło zamachowe AISIN AISIN
Koło zamachowe ASHIKA ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK BORG & BECK
Koło zamachowe BORSEHUNG BORSEHUNG
Koło zamachowe COMLINE COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN DENCKERMANN
Koło zamachowe DT SPARE PARTS DT SPARE PARTS
Koło zamachowe EXEDY EXEDY
Koło zamachowe FAST FAST
Koło zamachowe FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe IPARTS IPARTS
Koło zamachowe JAPANPARTS JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO JAPKO
Koło zamachowe JP GROUP JP GROUP
Koło zamachowe KAVO PARTS KAVO PARTS
Koło zamachowe KAWE KAWE
Koło zamachowe KM GERMANY KM GERMANY
Koło zamachowe LEMFÖRDER LEMFÖRDER
Koło zamachowe MAXGEAR MAXGEAR
Koło zamachowe NIPPARTS NIPPARTS
Koło zamachowe NPS NPS
Koło zamachowe NTY NTY
Koło zamachowe OYODO OYODO
Koło zamachowe QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SBP SBP
Koło zamachowe SWAG SWAG
Koło zamachowe TEDGUM TEDGUM
Koło zamachowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Koło zamachowe VAICO VAICO
Koło zamachowe VEMA VEMA
Producent:OEM

48 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2355A006
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
2355A006
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  41,00
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  12,40
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  121,00
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  68,20
Ilość otworów mocujących piastę:  7
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  304
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  159
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  283,3
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  9
Ilość zębów:  128
Ciężar [kg]:  27,690
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 7596,00 zł
5064,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
03L105266BH
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
03L105266BH
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4337,00 zł
2891,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
03G105266BE
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
03G105266BE
Jednostka:
szt
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła mokrego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3423,00 zł
2282,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
03G105317D
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
03G105317D
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3174,00 zł
2116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71789801
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
71789801
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  228
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2315,00 zł
1403,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
504196244
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
504196244
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  23
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3109,00 zł
1943,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
03L105266DD
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
03L105266DD
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła mokrego
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4340,00 zł
2893,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
203708
niedostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
OEM
Kod:
203708
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  6x M9x1,25x20,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Marki samochodowe z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze