Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BLUE PRINT do Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) LUK
Koło zamachowe SACHS Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) SACHS
Koło zamachowe AISIN Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) KAWE
Koło zamachowe OEM Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Audi A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI Kombi 130KM, 96kW, olej napędowy (2001.08 - 2005.01) VALEO
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV183509
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV183509
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  43,9
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  10,6
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  43
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  65,6
Ilość otworów mocujących piastę:  6
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  246
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  145,9
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  233,35
Ilość zębów:  135
Ciężar [kg]:  11,240
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2399,00 zł
1454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV183508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV183508
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  33,25
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  10,5
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  109
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  66,10
Ilość otworów mocujących piastę:  6
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  260
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  153,8
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  243
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Ilość zębów:  117
Ciężar [kg]:  11,300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2445,00 zł
1482,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze