Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) LUK
Koło zamachowe AISIN Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) COMLINE
Koło zamachowe EXEDY Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) KAWE
Koło zamachowe SACHS Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) SACHS
Koło zamachowe VAICO Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) VAICO
Koło zamachowe VALEO Bmw 3 (E90) 318 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2011.10) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK372F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK372F
Ilość zębów:  22
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez siłownika sprzęgła
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  240
Żrednica talerzyka [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze