Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe AISIN Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) KAWE
Koło zamachowe LUK Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) SACHS
Koło zamachowe VALEO Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) VALEO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF085
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF085
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze