Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BLUE PRINT do Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe OEM Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) OEM
Koło zamachowe SACHS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VALEO
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADP153502
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADP153502
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  36,6
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  9,5
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  47
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  73
Ilość otworów mocujących piastę:  8
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  254
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  145,2
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  240
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Ilość zębów:  134
Ciężar [kg]:  14,000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1973,00 zł
1196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze