Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) LUK
Koło zamachowe AISIN Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) AISIN
Koło zamachowe ASHIKA Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) BLUE PRINT
Koło zamachowe JAPANPARTS Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) JAPKO
Koło zamachowe KAWE Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) KAWE
Koło zamachowe SACHS Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) SACHS
Koło zamachowe VALEO Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.08) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0694 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0694 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  20
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1494,00 zł
879,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0122 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0122 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0393 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0393 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  20
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1222,00 zł
719,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze