Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe IPARTS do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) LUK
Koło zamachowe SACHS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) SACHS
Koło zamachowe AISIN Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) COMLINE
Koło zamachowe EXEDY Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) EXEDY
Koło zamachowe IPARTS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) IPARTS
Koło zamachowe KAWE Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) VALEO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP000743
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
SP000743
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1494,00 zł
879,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze