Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SACHS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) SACHS
Koło zamachowe AISIN Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) AISIN
Koło zamachowe ASHIKA Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe JAPANPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) JAPKO
Koło zamachowe KAWE Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) KAWE
Koło zamachowe LUK Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) LUK
Koło zamachowe NIPPARTS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) NIPPARTS
Koło zamachowe NPS Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) NPS
Koło zamachowe OEM Hyundai SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi SUV 197KM, 145kW, olej napędowy (2009.01 - 2012.12) OEM
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0285 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0285 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  20
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3068,00 zł
2045,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0893 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0893 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  8
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  11
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  4
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4712,00 zł
3141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0280 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0280 10
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze