Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12)

Koło zamachowe AISIN Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) EXEDY
Koło zamachowe KAVO PARTS Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) KAVO PARTS
Koło zamachowe KAWE Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) KAWE
Koło zamachowe LUK Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) LUK
Koło zamachowe NPS Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) NPS
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2003.06 - 2009.12) VALEO
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF284
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF284
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
3557,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF277
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF277
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
3585,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS015
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMV231M-CSC
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMV231M-CSC
Średnica [mm]:  220
Profil piasty:  18.6 x 14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem
Sprzęgło:  Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze