Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12)

Koło zamachowe AISIN Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) AISIN
Koło zamachowe KAWE Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) KAWE
Koło zamachowe LUK Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 DTI (F35) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) VALEO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0157 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0157 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  10
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
2198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836368
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836368
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Średnica [mm]:  244
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]:  13,08
Do 100 dni na zwrot
1996,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-FD13
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-FD13
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
3483,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0123 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0123 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  10
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS013
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  10
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QDF171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QDF171
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ilość zębów:  6
Liczba otworów do mocowania:  9
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF124
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF124
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze