Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05)

Koło zamachowe LUK Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) LUK
Koło zamachowe SACHS Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) SACHS
Koło zamachowe AISIN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDi 110 sedan 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.05) VALEO
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0159 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0159 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0138 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0138 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze