Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) LUK
Koło zamachowe SACHS Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) SACHS
Koło zamachowe AISIN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK223F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK223F
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  21
Profil piasty:  21,379
Ciężar [kg]:  22,1
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  236
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1997,00 zł
1210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze