Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe DENCKERMANN do Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie)

Koło zamachowe AISIN Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe KAVO PARTS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) KAVO PARTS
Koło zamachowe KAWE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) LUK
Koło zamachowe NPS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) NPS
Koło zamachowe OEM Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) OEM
Koło zamachowe SACHS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VAICO Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) VAICO
Koło zamachowe VALEO Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) VALEO
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
K400037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
K400037
Ilość zębów:  21
Średnica [mm]:  228
Średnica 2 [mm]:  228
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Sprzęgło:  Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła:  3 Piece
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze