Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie)

Koło zamachowe AISIN Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe KAVO PARTS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) KAVO PARTS
Koło zamachowe KAWE Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) LUK
Koło zamachowe NPS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) NPS
Koło zamachowe SACHS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VAICO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) VAICO
Koło zamachowe VALEO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (DZ0B) coupe 106KM, 78kW, olej napędowy (2009.02 - obecnie) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK431F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK431F
Ilość zębów:  21
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez siłownika sprzęgła
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  228
Żrednica talerzyka [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze