Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe AISIN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) BORG & BECK
Koło zamachowe KAWE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2002.06 - 2009.08) SACHS
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF117
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF117
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  7
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze