Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BORG & BECK do Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SACHS Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) SACHS
Koło zamachowe AISIN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) KAWE
Koło zamachowe LUK Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HKF1040
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HKF1040
Profil piasty:  24.2 x 21.7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  240
Specyfikacja:  SOLID FLYWHEEL KIT
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze