Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) LUK
Koło zamachowe SACHS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) SACHS
Koło zamachowe AISIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) BORG & BECK
Koło zamachowe BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) BORSEHUNG
Koło zamachowe EXEDY Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) KAWE
Koło zamachowe OEM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) VAICO
Koło zamachowe VALEO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) VALEO
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF179
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Wersja:  LUK
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4299,00 zł
2866,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF340
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF340
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Wersja:  SACHS
Średnica wewnętrzna [mm]:  33
Głębokość [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4299,00 zł
2866,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS009
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF386
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF386
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze