Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe OEM do Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe FEBI BILSTEIN Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Koło zamachowe OEM Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) OEM
Koło zamachowe SWAG Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SWAG
Koło zamachowe VALEO Vw T-CROSS (C11) 1.0 TSi SUV 116KM, 85kW, benzyna (2018.12 - obecnie) VALEO
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N90206103
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N90206103
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  6x M10x1x19,5
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze