Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBEST do Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) SKF
Łożysko koła FAG Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) GSP
Łożysko koła DENCKERMANN Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) DENCKERMANN
Łożysko koła ESEN SKV Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) ESEN SKV
Łożysko koła SWAG Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) SWAG
Łożysko koła A.B.S. Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) ABAKUS
Łożysko koła AUTLOG Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) AUTLOG
Łożysko koła AUTOMEGA Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) AUTOMEGA
Łożysko koła BENDIX Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) BENDIX
Łożysko koła BORSEHUNG Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) BORSEHUNG
Łożysko koła BTA Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) BTA
Łożysko koła COMLINE Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) DAYCO
Łożysko koła DPA Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) DPA
Łożysko koła DYS Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) EUROREPAR
Łożysko koła FEBEST Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) FEBEST
Łożysko koła HART Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) HART
Łożysko koła IPARTS Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) IPARTS
Łożysko koła IPD Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) IPD
Łożysko koła JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) JP GROUP
Łożysko koła JPN Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) JPN
Łożysko koła KAMOKA Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MAPCO Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła MAXGEAR Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) METZGER
Łożysko koła MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) MEYLE
Łożysko koła MOOG Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) MOOG
Łożysko koła NK Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) NK
Łożysko koła NSK Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) NSK
Łożysko koła NTY Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) NTY
Łożysko koła OEM Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) QUINTON HAZELL
Łożysko koła TOPRAN Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) TRISCAN
Łożysko koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Łożysko koła VAICO Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) VAICO
Łożysko koła VEMO Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) VEMO
Łożysko koła VIKA Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro sedan 249KM, 183kW, benzyna (2006.09 - 2008.10) VIKA
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1782-A6MF92-KIT
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1782-A6MF92-KIT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  2,09
Średnica zewnętrzna [mm]:  92,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Długożć opakowania [cm]:  14,0
Szerokość opakowania [cm]:  14,0
Wysokość opakowania [cm]:  7,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 458,00 zł
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1782-A6MF85-KIT
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1782-A6MF85-KIT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  1,495
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Długożć opakowania [cm]:  13,5
Szerokość opakowania [cm]:  13,5
Wysokość opakowania [cm]:  5,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze