Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DENCKERMANN do Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła A.B.S. Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła AUTLOG Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) AUTLOG
Łożysko koła BENDIX Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła DYS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) DYS
Łożysko koła ESEN SKV Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła EUROREPAR Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBEST Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła FREMAX Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) FREMAX
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) HART
Łożysko koła IPARTS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła IPD Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAMOKA Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) KAWE
Łożysko koła KOYO Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) KOYO
Łożysko koła LUCAS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) NTY
Łożysko koła OEM Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TIMKEN Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) TIMKEN
Łożysko koła TOPRAN Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Łożysko koła VAICO Bmw 1 (F21) 120 d liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.07 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
W413599
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
W413599
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Szerokość [mm]: 37,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 42,00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica zewnętrzna [mm]: 75,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze