Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła A.B.S. Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła CIFAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła FEBEST Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła IPD Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPD
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Łożysko koła MOOG Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BM-WB-12940
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
BM-WB-12940
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Wysokość 1 [mm]: 44
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 116
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 98
Długożć opakowania [cm]: 14,3
Szerokość opakowania [cm]: 14,8
Wysokość opakowania [cm]: 9,6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze