Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NPS do Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FAG
Łożysko koła MEYLE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła GSP Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) GSP
Łożysko koła NTY Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NTY
Łożysko koła A.B.S. Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła ACKOJA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ACKOJA
Łożysko koła BENDIX Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła COMLINE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DELPHI Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DELPHI
Łożysko koła DENCKERMANN Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła DYS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DYS
Łożysko koła EUROREPAR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBEST Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HART
Łożysko koła KAWE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NK
Łożysko koła NPS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NPS
Łożysko koła NSK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NSK
Łożysko koła OEM Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SERVICE PARTS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SERVICE PARTS
Łożysko koła SKF Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) VAICO
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M470A10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M470A10
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Ilość części [-częściowy]:  1
Wysokość zabudowy:  37
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze