Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MEYLE do Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BTA Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) BTA
Łożysko koła DENCKERMANN Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBEST Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPD Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JPN Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) KAWE
Łożysko koła METALCAUCHO Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METZGER Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła OYODO Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) OYODO
Łożysko koła QUINTON HAZELL Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SCHAEFFLER FAG Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) SCHAEFFLER FAG
Łożysko koła TIMKEN Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) TIMKEN
Łożysko koła TRISCAN Kia SORENTO III (UM) 2.2 CRDi SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
37-14 652 0007
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
37-14 652 0007
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Średnica zewnętrzna [mm]: 139
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 97
Średnica otworu [mm]: 114,3
Ilość otworów: 4
Felga - ilosć śrub: 5
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Wymiar gwintu: M12x1,5
Ilość zębów: 30
Rodzaj zawieszenia: Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze