Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SCHAEFFLER FAG Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) SCHAEFFLER FAG
Łożysko koła MAXGEAR Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła OPTIMAL Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła BORG & BECK Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) BTA
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPD Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAVO PARTS Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MOOG Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NSK Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła RUVILLE Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SAKURA Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) SAKURA
Łożysko koła SWAG Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Lexus RC (_C1_) 300h (AVC10_) coupe 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.09 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX-WB-12140
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
LX-WB-12140
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Wysokość [mm]: 102
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 154
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 154
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33,7
Długożć opakowania [cm]: 17,5
Szerokość opakowania [cm]: 15,5
Wysokość opakowania [cm]: 15
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 998,00 zł
570,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze