Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła TRISCAN do Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła AUTLOG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AUTLOG
Łożysko koła BENDIX Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła CIFAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła FAG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła GSP Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GSP
Łożysko koła IPD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAWE
Łożysko koła METZGER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 de 4-matic (253.311) SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8535 23008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8535 23008
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Rozstaw srub mocujących:  112
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 23141
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 23141
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze