Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła KAWE do Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) BENDIX
Łożysko koła GSP Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) GSP
Łożysko koła HART Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) HART
Łożysko koła IPD Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) IPD
Łożysko koła KAWE Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) KAWE
Łożysko koła METZGER Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) METZGER
Łożysko koła MEYLE Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) MEYLE
Łożysko koła MOOG Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) MOOG
Łożysko koła NK Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) NK
Łożysko koła NSK Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) RUVILLE
Łożysko koła SCHAEFFLER FAG Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) SCHAEFFLER FAG
Łożysko koła SNR Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Porsche BOXSTER (987) S 3.4 kabriolet 310KM, 228kW, benzyna (2009.06 - 2011.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 20201
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 20201
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z lewej, z prawej
Szerokość [mm]: 42
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 20103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 20103
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, z tyłu, z lewej
Szerokość [mm]: 42
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze