Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła do Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła MOOG Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) MOOG
Łożysko koła SKF Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
VKBA 7811
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 7811
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  150
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 880,00 zł
489,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4702068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4702068
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  152,0
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 770,00 zł
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TO-WB-13014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
TO-WB-13014
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze