Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BTA do Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła OPTIMAL Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) BTA
Łożysko koła ESEN SKV Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) ESEN SKV
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła FAG Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) FAG
Łożysko koła FLENNOR Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) FLENNOR
Łożysko koła GSP Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) GSP
Łożysko koła HART Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) HART
Łożysko koła IPD Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) IPD
Łożysko koła KAWE Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) KAWE
Łożysko koła LUCAS Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) MOOG
Łożysko koła NK Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) NK
Łożysko koła OEM Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) OEM
Łożysko koła QUINTON HAZELL Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) RUVILLE
Łożysko koła SBS Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) SBS
Łożysko koła SKF Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) SKF
Łożysko koła SNR Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) SNR
Łożysko koła TRISCAN Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) VAICO
Łożysko koła VEMA Volvo 940 Kombi (945) 2.0 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1992.01 - 1994.07) VEMA
Producent:BTA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1V009BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1V009BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Szerokość [mm]:  78
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  137
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 343,00 zł
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1V020BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1V020BTA
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  136
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  68
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 367,00 zł
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze