Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN do Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy CEVAM Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) CEVAM
Mechanizm różnicowy CORTECO Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) CORTECO
Mechanizm różnicowy METALCAUCHO Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) METALCAUCHO
Mechanizm różnicowy OEM Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) OEM
Mechanizm różnicowy SASIC Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) SASIC
Mechanizm różnicowy SWAG Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) SWAG
Mechanizm różnicowy TRISCAN Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.4 CT kabriolet 79KM, 58kW, benzyna (1986.04 - 1988.12) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11412
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
11412
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  11,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  40,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  58,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z przodu z lewej
Ciężar [kg]:  0,025
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >
Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze