Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Miska olejowa VAICO do Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Miska olejowa MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) MAXGEAR
Miska olejowa NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) NTY
Miska olejowa TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) TOPRAN
Miska olejowa ABAKUS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) ABAKUS
Miska olejowa BLIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) BLIC
Miska olejowa ESEN SKV Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) ESEN SKV
Miska olejowa FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) FAST
Miska olejowa FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) FEBI BILSTEIN
Miska olejowa KLOKKERHOLM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) KLOKKERHOLM
Miska olejowa METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) METZGER
Miska olejowa POLCAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) POLCAR
Miska olejowa SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) SWAG
Miska olejowa TRICLO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) TRICLO
Miska olejowa VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) VAICO
Miska olejowa VAN WEZEL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 84KM, 62kW, benzyna (1987.06 - 1989.12) VAN WEZEL
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V22-0332
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V22-0332
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  120
Powierzchnia:  Pokryty proszkowo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Szerokość [mm]:  220
Sekcja:  Część dolna
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Długość [mm]:  390
Ciężar [kg]:  2,014
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 325,00 zł
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Miska olejowa

Czy wymiana miski olejowej we własnym zakresie jest możliwa i jak ją przeprowadzić?

Czy wymiana miski olejowej we własnym zakresie jest możliwa i jak ją przeprowadzić?

Miska olejowa to w wielu samochodach prawdopodobnie najniżej zamontowany element jednostki napędowej. Położenie miski olejowej ma ogromny wpływ na jej częste uszkodzenia i wiążące się z tym wycieki oleju. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek symptomów świadczących o uszkodzeniu miski olejowej, należy bezzwłocznie przystąpić do naprawy tego podzespołu.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze uszkodzenia miski olejowej i jak się przed nimi uchronić? Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie są najczęstsze uszkodzenia miski olejowej i jak się przed nimi uchronić?

Uszkodzona miska olejowa to awaria, której w żadnym wypadku nie można bagatelizować, podobnie jak jakichkolwiek wycieków oleju z jednostki napędowej. Jeśli chodzi o uszkodzenia samej miski olejowej, to mają one zazwyczaj charakter mechaniczny. Najczęściej powstają w samochodach z obniżonym zawieszeniem, ponieważ podczas jazdy takim autem nisko położone podwozie często zahacza o jakiś element infrastruktury drogowej, a wszyscy doskonale wiemy, że polskie drogi nie należą do najlepszych.

czytaj więcej >
Jakie są podstawowe różnice pomiędzy suchą, a mokrą miska olejową? Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie są podstawowe różnice pomiędzy suchą, a mokrą miska olejową?

Miska olejowa to jeden z wielu elementów jednostki napędowej samochodu montowany przeważnie pod wałem korbowym. Jest to specjalny pojemnik, w którym składowany jest olej smarujący silnik. Obecnie w samochodach wyposażonych w silnik czterosuwowy z tłokiem posuwisto-zwrotnym stosuje się dwa typy smarowania.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze