Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Nadwozie LESJÖFORS do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Nadwozie BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BOSCH
Nadwozie NARVA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NARVA
Nadwozie PHILIPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PHILIPS
Nadwozie VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VALEO
Nadwozie IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IPARTS
Nadwozie TUNGSRAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TUNGSRAM
Nadwozie VAN WEZEL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VAN WEZEL
Nadwozie MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAXGEAR
Nadwozie BLIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BLIC
Nadwozie ABAKUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ABAKUS
Nadwozie ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ASHIKA
Nadwozie DIEDERICHS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DIEDERICHS
Nadwozie HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HART
Nadwozie HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Nadwozie JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPANPARTS
Nadwozie JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPKO
Nadwozie JOHNS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JOHNS
Nadwozie KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KAWE
Nadwozie KILEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KILEN
Nadwozie LESJÖFORS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LESJÖFORS
Nadwozie LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LUCAS
Nadwozie MONROE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MONROE
Nadwozie NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NPS
Nadwozie PILKINGTON Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PILKINGTON
Nadwozie STABILUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) STABILUS
Nadwozie TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRISCAN
Nadwozie TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Nadwozie VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMO
Producent:LESJÖFORS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LESJÖFORS
4.6 (8 ocen)
Kod produktu:
8166705
niedostępny
4.6 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LESJÖFORS
Kod:
8166705
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Nadwozie

Zabezpieczenie lakieru samochodowego przed uszkodzeniami

Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami

Piach i drobny żwir zalegający na naszych drogach grubą warstwą to jeden z nieodłącznych elementów okresu przejściowego pomiędzy zimą i wiosną. Małe i twarde drobinki wystrzeliwujące spod kół jadących przed nami aut rysują powierzchnię lakieru, matowiąc go i przyśpieszając jego starzenie. Czy zjawisku temu można jakoś zapobiec? Można i to zaskakująco niskim kosztem.

czytaj więcej >
Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?

Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?

Wprawdzie kabriolety w naszym klimacie nie są autami szczególnie popularnymi, jednak coraz częściej można spotkać je na polskich drogach. Rozkładany dach kabrioletu, ze względu na swoją budowę i użyte materiały, wymaga specjalnego podejścia do jego konserwacji. Bez niej w ciągu kilku lat może ulec poważnym i kosztownym w naprawie uszkodzeniom. Jak prawidłowo dbać o dach kabrioletu?

czytaj więcej >
Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Podczas zakupu używanego samochodu zdarzają się takie sytuacje, że oglądając wybrane auto zauważamy pewne nieprawidłowości w dopasowaniu do siebie poszczególnych elementów karoserii. Naszą pierwszą myślą jest wówczas podejrzenie nieudolnie przeprowadzonej naprawy blacharskiej. Prawna może okazać się jedna zupełnie inna.

czytaj więcej >
Wibracje nadwozia. Co zrobić, gdy nadwozie drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia

Drgania rozchodzące się po całym nadwoziu samochodowym to niedobry sygnał. A jest to sygnał niedobry zarówno przez to, że długotrwałe wibracje prowadzą do szeregu mniejszych i większych awarii, jak i dlatego, że ich przyczyny czasem naprawdę trudno jest zidentyfikować. Zwłaszcza jeśli są to drgania odczuwalne przede wszystkim nie na kierownicy, nie na hamulcu, ale właśnie na nadwoziu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze